Salon Policy van Haarvisie
Heb je een specialistische afspraak gemaakt en wil je deze wijzigen of annuleren? Dan is dit natuurlijk mogelijk.
Wij vragen je wel om dit uiterlijk tot 48 uur vóór de afspraak te doen. Bij een wijziging/annulering die te laat wordt doorgegeven, houden wij de aanbetaling in.
Op deze pagina alle informatie over de policy van salon Haarvisie.
Afspraak verzetten / te laat komen
Laten we voorop stellen: er kan altijd iets gebeuren waardoor je te laat komt of je afspraak helemaal moet verzetten. Te laat komen is vervelend voor jou, en helaas ook voor ons.
Wij willen jou en anderen zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom werken we met een strakke planning. Zo kunnen we uitgebreid de tijd voor jou nemen.
Maar kom je te laat, dan betekent dit ook dat degene die na jou is ingepland moet wachten. Diegene moet dan wachten terwijl hij/zij wél op tijd is gekomen. Daarnaast hebben wij minder tijd voor jouw afgesproken/gewenste behandeling. Dit betekent dat wij minder kunnen doen om de behandeling uit te voeren volgens onze kwaliteitsnormen. Overhaast werken is voor ons geen optie.
‘’Natuurlijk…
Wij hebben alle begrip voor tegenslagen onderweg naar de salon. Maar laat het ons tijdig weten. Dan kunnen wij er rekening mee houden en de planning eventueel aanpassen.
Ben je een paar minuutjes te laat, dan is het geen ramp.’’
Wijzigen of annuleren van je afspraak
Heb je een afspraak gemaakt maar wil je deze wijzigen of annuleren? Dan kan dit uiteraard. Geef dit ons uiterlijk 48 uur van tevoren door. Let op: krijgen wij de wijziging of annulering te laat door (dus korter dan 48 uur van tevoren), dan wordt houden wij een eventuele aanbetaling in.
Niet komen | No show
Heb je een afspraak maar kom je niet opdagen? Dan lopen wij geld mis omdat we tijd voor jou hadden gereserveerd. Om die reden houden wij een toeslag aan bij no-show. Gebeurt het een tweede keer dat je niet komt opdagen? Dan zijn wij helaas genoodzaakt om je op de ‘walk-in’ te zetten. Je kunt dan geen afspraak meer maken. Wel kun je gewoon langskomen voor een behandeling. Je wordt dan geholpen zodra er een stylist beschikbaar is.
Heb je een aanbetaling gedaan en kom je niet opdagen? Dan wordt de aanbetaling ook in deze situatie ingehouden.
Toeslagen
– Afspraak tot 48 uur van tevoren wijzigen of annuleren: kosteloos
– Binnen 48 uur van tevoren wijzigen of annuleren van een knipbehandeling: €25,-
– Binnen 48 uur van tevoren wijzigen of annuleren van een basic kleuring: €50,-
– Binnen 48 uur van tevoren wijzigen of annuleren van een arrangement: €100,-
– Bij no-show gelden dezelfde tarieven als hierboven vermeld.
– Bij 2 keer no show wordt er geen reservering meer voor jou gemaakt. Je mag dan wel een walk-in doen. Je kunt dan gewoon langskomen en je wordt geholpen zodra er een stylist beschikbaar is.
*Is er sprake van uitzonderlijke persoonlijke omstandigheden, dan horen wij dit ook graag zo snel mogelijk.
Over het team
Contact.
H. Ravesteijnplein 1
2282 GS Rijswijk (Zuid-Holland)
Telefoon: 070-3368328
Whatsapp: 06-30477560
E-mail: salon@haarvisie.nl
OPENINGSTIJDEN
RIJSWIJK
Maandag | gesloten |
Dinsdag | 9:00 - 17:30 |
Woensdag | 9:00 - 17:30 |
Donderdag | 9:00 - 20:30 |
Vrijdag | 9:00 - 17:30 |
Zaterdag | 8:30 - 17:00 |
Zondag | gesloten |
WATERINGEN
Maandag | gesloten |
Dinsdag | 9:00 - 17:30 |
Woensdag | gesloten |
Donderdag | 9:00 - 17:30 |
Vrijdag | 9:00 - 20:30 |
Zaterdag | 8:30 - 17:00 |
Zondag | gesloten |