Beste hairextensions in zuid holland

Haarvisie in Rijswijk heeft onlangs bij de uitreiking van de Kapsalon Award drie prijzen gewonnen, namelijk provincie winnaar Zuid-Holland, winnaar van de extensions award en winnaar van de beste digitale kapsalon. 

De eigenaren Jamal en zijn vrouw Asuman zijn enthousiast en trots op hun team. “Drie prijzen in één keer zijn voor ons een bevestiging dat wij het goed doen”, zegt Jamal enthousiast.

Hairexntensions bij een model

Provinciewinnaar van Zuid-Holland
Jamal is 25 jaar geleden in het vak begonnen, eerst samen met zijn vader en later met een eigen salon. Wat is jullie geheim? Jamal: “Wij zijn heel goed getraind in het adviesgesprek. Bovendien zijn wij realistisch en doen geen beloftes die wij achteraf niet kunnen realiseren. Als professional weet je wat kan en wat niet kan.”

Winnaar extensions Award 
Jamal: “Wij werken nu al 20 jaar met Great Lengths. Vrouwen willen gewoon lang haar en meer volumen, dus was het voor mij duidelijk wat ik moest doen. En Great Lengths heeft de beste kwaliteit. Wij werken maar met één extensionsmerk en dat is uiteraard het beste merk.”

Bij Haarvisie worden dagelijks zo veel extensions geplaatst dat ze met twee Ultrasonic systemen werken. “Wij plaatsen het liefst de individuele strengen en zijn daar razendsnel in”, zegt Jamal.

Adviesgesprekken
“Adviesgesprekken over extensions duren gemiddeld een half uur. Ook als mensen een te hoog verwachtingspatroon hebben zijn wij eerlijk en open in onze informatie richting klant. Wij laten dus zien wat wel of niet mogelijk is. Als wij bij klanten mogelijkheden zien om met behulp van extensions problemen op te lossen of de uitstraling te verbeteren gaan we dat ook adviseren. Sommige medewerkers dragen ook extensions en zo kunnen we in het echt laten zien welke mogelijkheden er zijn. Uiteraard krijgen onze klanten een verzorgingspas met tips en trucs en waar ze op moeten letten.”

Heb je nog een tip voor onze partner salons?
“Als je iets doet, doe het dan goed of laat het.”

De beste digitale salon van Nederland
Bij Haarvisie zijn ze op digitaal gebied heel ver. Het gaat onder andere om hun aanwezigheid op de sociale media en de kwaliteit van de website en de webshop maar ook de manier waarop zij hun klanten via de digitale weg in de kapsalon informeren en laten beleven. Jamal: “Wij gebruiken onder andere tablets voor het adviesgebrek in de zaak en online afspraken zijn onze klanten al heel lang gewend.”

Volgens Jamal gaan consumenten die extensions willen of een mooie kleur of een perfecte coupe, vaak van tevoren eerst online informeren over hoe en wat.

“Wij posten veel online met voor en na foto’s. Dus komen ze ons ongetwijfeld tegen.”

De visie van Haarvisie: “Wil je meer succes hebben, moet dat wat je doet je passie zijn. Verder heb je kennis van zaken nodig, je moet goed kunnen adviseren, de beste producten in huis hebben en online te vinden zijn.”

Schermafbeelding-2016-01-13-om-10.54.40-300x217 Schermafbeelding-2016-01-13-om-10.55.03-300x219 Schermafbeelding-2016-01-13-om-11.00.26-300x201